دانلود بازی Deus Ex Go اندروید

نوشته شده توسط:یاسین عالمی | ۰ دیدگاه

اگر از گیمرهای امروزی باشید، یقیناً نام سری بازی های جنجالی Deus Ex را شنیده اید. سری بازی هایی که تا سال 2016 تعداد 6 نسخه از آن ها برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. این سری از بازی ها از سال 2000 برای اولین بار عرضه شدند. سری بازی های Deus Ex تا کنون توسط 4 سازنده مختلف توسعه داده شده اند. بعد از کمپانی های Eidos , Ion و N-Fusion ، حالا نوبت به کمپانی ژاپنی Square Enix رسیده است تا با تولید Deus Ex: Mankind Divided و نسخه موبایلی مرتبط با آن به نام Deus Ex GO به جمع تولید کنندگان این سری از بازی ها برود.

ویژگی ها :

  • گرافیک فانتزی و جذاب
  • طراحی های سه بعدی و حرفه ای شخصیت ها و محیط بازی
  • گیم پلی سرگرم کننده، چالش برانگیز و رقابتی در سبک Turned-base
  • وجود صد ها پازل فکری در سبک های متفاوت
  • وجود بیش از 50 مرحله چالش برانگیز
  • وجود دشمنان گوناگون و خطرناک
  • دارای خط داستانی شگفت انگیز و ماجرایی
  • امکان بهره مندی از آیتم های متعدد در طی مراحل

 

معرفی و بررسی بازی Deus Ex GO

بعد از Hitman GO و Lara Croft GO حالا نوبت به سومین بازی رسمی از سری بازی های GO استودیوی Square Enix رسیده است. برای سومین مورد، سازندگان به یکی از فرانچایزهای قدیمی و محبوب کمپانی Square Enix یعنی سری بازی های Deus Ex مراجعه کرده اند. واحد لندن استودیوی Square Enix همزمان با تولید و عرضه بازی جنجالی Deus Ex: Mankind Divided برای کنسول های نسل هشتمی، نسخه موبایلی این بازی را با نام Deus Ex GO تولید و برای سیستم عامل های Android و iOS با قیمت 4.99 دلار عرضه کرد.

سری بازی های Deus Ex که از ابتدا تا کنون در سبک بازی های سایبرپانک بوده اند، ماجراهای جنگ های سرد آینده را بازگو می کنند. در بازی Deus Ex GO هم قصه از همین قرار است. شما در نقش یک مأمور مخفی به نام Adam Jensen هستید که مأمور شده است تا از جریان یک اتفاق هولناک و مرگبار جلوگیری کند. گروهی تروریستی در حال چیدن نقشه حمله ای خطرناک در مناطق مختلفی هستند و شما در نقش این مأمور مخفی می بایست از این نقشه با خبر شده و این توطعه را خنثی کنید.

سبک بازی Turn-based یا استراتژیکی نوبتی می باشد. نمای بازی سوم شخص بوده و ماهیت اصلی بازی Deus Ex GO بر اساس پازل های فکری پیش می رود. در طول بازی شما در بیش از 50 مرحله چالش برانگیز به ده ها پازل و معما بر خواهید خورد. همچنین وجود عناصر اکشن و ماجرایی در بازی باعث می شوند تا بازی Deus Ex GO از خشکی در بیاید و تکراری نباشد. بدون شک Deus Ex GO با خط داستانی جذاب و قهرمانانه و داشتن ویژگی های حرفه ای گیم پلی و گرافیک بسیار دیدنی، از جمله برترین بازی های سال 2016 خواهد بود.

 

 

برای دانلود بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید

لینک دانلود بازی

لینک دانلود دیتا

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...