بازی shadow of mordor : middle-earth

نوشته شده توسط:یاسین عالمی | ۰ دیدگاه

بازی Middle-earth: Shadow of Mordor در سبک اکشن و ماجراجویی توسط Monolith Productions طراحی و ساخته شد و کمپانی پرآوازه برادران وارنر آن را در 30 سپتامبر 2014 (8 مهر 93) برای سیستم عامل ویندوز، روانه بازار کرد. نسخه Game of The Year از این بازی نیز توسط همین کمپانی ارائه شد.

داستان این بازی در رابطه با رویدادهایی است که دو مجموعه Lord of The Rings و The Hobbit را به هم مرتبط می سازد. سرزمین میانه (Middle-earth) در کتاب های تالکین، به مانند آمان (Aman) یکی از قاره های آردا (Arda – زمین) است که بخشی از دنیا یعنی اییا – Ea را تشکیل می دهد. داستان و اتفاقات کلیدی در این قاره به وقوع می پیوندند. موردور که در عنوان بازی نیز می باشد، نام سرزمینی است در شرق middle-earth، مکانی که ارباب تاریکی ها، سائورون (یکی از شخصیت های کلیدی کتاب های تالکین) قلعه و پناهگاه خود را در آن بنا کرد. داستان بازی Shadow of Mordor نیز در همین سرزمین تاریک دنبال می شود.
شما در بازی کنترل یک رنجر به نام Talion را برعهده دارید که توسط سائورون کشته شده بود. حال روح او با Celebrimbor ادغام شده تا با کمک هم بتوانند انتقام عزیزانشان را بگیرند. بازیکنان می توانند در نبرد تن به تن شرکت کنند و همچنین می توانند از قدرت های روحی و ماورائی کاراکترشان در نابودی دشمنان استفاده کنند.
در نسخه Game of the Year تمام محتواهای دانلودی و بخش های اضافی به بازی افزوده شده است. شما بخش های داستانی جدید با نام The Lord of the Hunt و The Bright Lord و حالت های جدید بازی مانند Test of Power Challenge Mode؛ Test of Speed Challenge Mode و Test of the Ring Challenge Mode را در این نسخه مشاهده خواهید کرد. اسکین هایی مانند Captain of the Watch؛ Power of Shadow؛ Lord of the Hunt و The Dark Ranger به بازی اضافه شده و همچنین ماموریت های جدید نیز در گیم پلی بازی گنجانده شده است.

 

تصاویری از بازی :

امتیاز بازی:
Metacritic؛ 84/100
IGN؛ 9.3/10
PC Gamer؛ 8.5/10
Gamespot؛ 8/10

سیستم موردنیاز:
OS: 64-bit: Vista SP2, Win 7 SP1, Win 8.1
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 | AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 11

 

 

دانلود نسخه Black Box

پارت اول

پارت دوم

پارت سوم

پارت چهارم

پارت پنجم

پارت ششم

پارت هفتم

پارت هشتم

پارت نهم

پارت دهم

پارت یازدهم

 

  • حجم : 21.1 گیگابایت
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...