دانلود بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Phantoms برای PC

نوشته شده توسط:علیرضا شهریاری | ۰ دیدگاه

عنوان Tom Clancy’s Ghost Recon Phantoms نام بازی آنلاین سوم شخصی است که توسط استودیو Ubisoft Singapore و کمپانی اصلی Ubisoft توسعه و انتشار یافته است . این بازی در ابتدا به صورت بتا و تست منتشر شده بود و در آن زمان بازی را با نام  Ghost Recon Online می شناختند . سبک بازی به صورت شوتر سوم شخص می باشد و تمامی فاکتور های یک بازی Ghost Recon را به صورت تمام و کمال دارا می باشد .این عنوان به صورت Free To Play  عرضه شده است و برای اجرای آن نیاز مند اکانت U Play و یاSteam  هستید.  تمامی تفنگ های استفاده شده به صورت مدرن و قابل تغییر می باشند . سیستم شوتینگ و کاور گیری بازی همانند نسخه اصلی بازی می باشد . بازی با محتویات و نقش های هنری تازه تری عرضه شده است ، که در کنار این هنرهای تازه وخاص در بازی برخی از کاراکترهای جدید هم به بازی اضافه شده و برخی از کاراکترهای قدیمی بازی هم از لحاظ پوشش و سلاح های منحصر به فرد خود به روز رسانی شدند. از دیگر خاصیت های سری جدید اضافه شدن تعداد زیادی مپ و نقشه های بیشتر به بازی است که تنوع فراوانی به بازی داده است . اگر علاقه مند به یک بازی اکشن و مولتی پلیر خوش ساخت می باشید حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تصاویری از محیط بازی

آموزش نصب: این بازی تحت استیم می باشد و اگر اکانت استیم ندارید، ابتدا باید یک حساب کاربری تازه در آن ایجاد کنید، به این صورت که برنامه استیم را از اینجا دانلود کرده و اقدام به ساخت یک حساب کاربری در این شبکه نمایید. پس از ساخت حساب کاربری و باز کردن نرم افزار، مانند تصویر زیر عمل کنید:

با کلیک بر روی این گزینه پنجره زیر باز می شود، حال مانند تصویر گزینه Restore a previous backup را انتخاب نمایید.

سپس با باز شدن پنجره دیگر با رجوع به محتوایی که دانلود کرده اید، پوشه Disk_1 را انتخاب کرده و وارد مراحل بعد شوید و به ترتیب آن ها را انجام دهید. در نهایت پس از انجام این مراحل می توانید بازی را اجرا نمایید.

نکته: اگر برای اولین بار است که نرم افزار Steam را نصب می کنید، پس از باز کردن آن برنامه به طور خود خودش را آپدیت می کند که این کار مدتی زمان می برد. هم چنین ممکن است قبل از نصب بازی یا بعد از آن، استیم آپدیت های بازی را دریافت کند و توجه داشته باشید انجام این مراحل ضروری است.

سیستم مورد نیاز :
CPU: Intel Pentium Dual-Core E2140 or AMD Athlon 64 X2 3800
CPU Speed: Info
RAM: 3 GB
 OS: Windows Vista or Later
Video Card: nVidia GeForce 8600 GT or AMD Radeon HD 2600 XT 256 MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 6 GB
دانلود از طریق لینک های زیر

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

رمز فایل : www.mihangame.com
حجم : 3.8 GB
منبع : میهن گیم
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...