دانلود بازی Call of Duty WWII

نوشته شده توسط:علیرضا شهریاری | ۰ دیدگاه

داستان بازی Call of Duty: WWII به جای اینکه در مورد یک سرباز کارکشته و حرفه‌ای باشد که کشتن دشمن را به بهترین شکل بلد است، در مورد پسر جوان ۱۹ ساله‌ای به اسم رونالد دنیلز است که در ابتدای بازی، نقش یک سرباز تازه‌کار را دارد؛ از همان‌هایی که بلافاصله پس از پشت سر گذاشتن دوره آموزشی به میدان نبرد ارسال می‌شوند و کسی انتظار کار‌های بزرگ را از آن‌ها ندارد. اولین بخش داستانی بازی، همان نبرد نورماندی مشهور خواهد بود که رونالد جوان باید بتواند از آن جان سالم به در ببرد و از آنجایی که وی یک سرباز کاملا بی‌تجربه و تازه‌کار است، انتظار می‌رود که این کار شدیدا پر از استرس و صد البته سخت باشد. پس از پشت سر گذاشتن این مرحله از بازی، رونالد در قالب یک گروه ۱۲ نفره از نیرو‌های ارتش آمریکا، سفری را در دل اروپا بین سال‌های ۱۹۴۴ تا ۱۹۴۵ آغاز خواهند کرد تا در نهایت به برلین، پایتخت نازی‌ها برسند و پایان جنگ جهانی دوم را رقم بزنند.....

سرانجام نسخه ی Scene برای دانلود بازی Call of Duty WWII توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. نسخه ی ریلودد تمامی محتوای بازی را کرک کرده است. توسط این نسخه می توانید از تمامی بخش های تک نفره، مالتی پلیر و زامبی با نصب یک کرک ساده استفاده کنید. البته شما می توانید دیتای نسخه های پیشین را نیز با کپی کردن کرک جداگانه ی RELOADED به نسخه ی scene منتقل کنید و هیچ مشکلی نیست. توضیحات کامل به همراه آموزش نصب کامل به صورت قدم به قدم و تصویری نیز در ادامه ی مطلب برای شما آماده شده است. نسخه های فشرده ی FitGirl و CorePack نیز برای بازی منتشر شده اند. خوشبختانه تمامی بخش های تک نفره (داستانی)، مالتی پلیر و زامبی کرک شده اند. هم چنین بخش زامبی و مالتی پلیر را می توانید به دو صورت لوکال و آنلاین (توسط VPN اختصاصی REVOLT یا نرم افزارهایی مثل Tunngle و …) اجرا کنید.

آنچه که در زمینه بخش داستانی امیدوارکننده است، این است که Call of Duty: WWII پس از مدت‌ها این مجموعه را به دوران جنگ جهانی دوم برده است؛ دورانی که شاید بازی‌های زیادی را با محوریت آن تجربه کرده و به‌خوبی از وقایع و اتفاقاتش اطلاع داشته باشیم، اما چند سالی است که دیگر بازی‌ای با محوریت این دوران ساخته نمی‌شود و همین هم باعث شده تا انتظار‌ها برای Call of Duty: WWII و برگشتن به روز‌های جنگ جهانی دوم، سخت باشد. از طرف دیگر، در Call of Duty: WWII شاهد یک سری از مهم‌ترین نبرد‌های بسیار مهم جنگ جهانی دوم از قبیل نبرد نرماندی خواهیم بود که درست است بارها در قالب مدیوم‌های مختلف نظاره‌گر آن بودیم، اما هنوز هم اگر یک بازی بتواند حس استرس‌زا و پرتنش بودن در این نبرد را به‌درستی به تصویر بکشد، تجربه‌ی شدیدا هیجان‌انگیز خلق خواهد کرد.

 

تصاویری از بازی :

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-Bit or later
Processor: CPU: Intel® Core™ i3 3225 3.3 GHz or AMD Ryzen™ 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 660 @ 2 GB / GTX 1050 or ATI® Radeon™ HD 7850 @ 2GB / AMD RX 550
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 90 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

اطلاعات فایل:

  • حجم فایل: متغیر بنا به نسخه مورد نظر!
  • تاریخ انتشار: NOV-03-2017
  • منبع: سایت دانلود ها
  • قیمت: 99.99دلار

دانلود نسخه فشرده فیت گرل

پارت اول

پارت دوم

پارت سوم

پارت چهارم

پارت پنجم

پارت ششم

پارت هفتم

پارت هشتم

پارت نهم

پارت دهم

پارت یازدهم

پارت دوازدهم

پارت سیزدهم

پارت چهاردهم

پارت پانزدهم

 

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...